Narkotikafri Skola - Har din skola en fungerande drogpolicy?

- För att både elever och lärare har rätt till trygg arbetsmiljö - Det borde vara en självklarhet att skolans miljö ska vara fri från narkotika.Dels för att.

OVERVIEW

The website narkotikafriskola.se currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have crawled zero pages within the domain narkotikafriskola.se and found six websites linking to narkotikafriskola.se.

NARKOTIKAFRISKOLA.SE TRAFFIC

The website narkotikafriskola.se has seen diverging amounts of traffic for the duration of the year.
Traffic for narkotikafriskola.se

Traffic ranking (by month) for narkotikafriskola.se

Traffic ranking by day of the week for narkotikafriskola.se

LINKS TO NARKOTIKAFRISKOLA.SE

Hem Riksförbundet Narkotikafritt Samhälle

Är en ideell organisation som funnits i över 45 år. Vi arbetar med opinionsbildning och politisk påverkan för en restriktiv narkotikapolitik. Viktigast är att förebygga att missbruk uppstår, därför lägger vi stort fokus på projektet Narkotikafri Skola. Som har till syfte att utveckla gymnasieskolans drogförebyggande arbete. Vi tror på tidig upptäckt och tidigt ingripande. Alla barn och ungdomar har rätt till en uppväxt fri från narkotika.

WHAT DOES NARKOTIKAFRISKOLA.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of narkotikafriskola.se Mobile Screenshot of narkotikafriskola.se Tablet Screenshot of narkotikafriskola.se

NARKOTIKAFRISKOLA.SE SERVER

I observed that a single page on narkotikafriskola.se took five hundred milliseconds to stream. Our web crawlers could not find a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider narkotikafriskola.se not secure.
54.246.82.76

We identified that this website is using the Apache operating system.

Narkotikafri Skola - Har din skola en fungerande drogpolicy?

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website narkotikafriskola.se has the following on the site, "Exempel 1 Rådgivning under längre tid." I analyzed that the webpage also said " Exempel 3 Rapport efter besök." They also stated " Skapa en trygg och säker arbetsplats för elever och lärare. Hur ska skolan agera? Forskning om cannabis och arbetsmiljörisker. Vad kan skolan göra? Är cannabis farligare än alkohol? Skolan som ser, upptäcker och agerar är ett skydd för elever. Täta glappen samverkan mellan skola, socialtjänst och polis." The meta header had drogpolicy as the first search term. This keyword was followed by handlingsplan, narkotikahundar, and förebyggande arbete which isn't as important as drogpolicy. The other words they used was förebygga. drogtester is also included but might not be seen by web engines.

SEE OTHER DOMAINS

Narkotikalovgivningen Dreper Norge ligger på verdenstoppen i overdoser, hvorfor?

Norge ligger på verdenstoppen i overdoser, hvorfor? Stay updated via RSS.

Cайт наркологического диспансера.

Квалифицированная наркологическая помощь в Астраханской области. Главный врач Улезко Татьяна Александровна. Заместитель главного врача по медицинской части.

Скажи наркотикам нет

К сожалению, наркотики давно стали одной из самых серьезных проблем в современной жизни. Возможно, у вас есть знакомые или даже друзья, которые с этим столкнулись. Кто-то из них до сих пор не осознает, с чем связался, кто-то давно и безрезультатно пытается соскочить, кто-то кого-то уже нет. Сайт создан в системе uCoz.

Реабилитационный центр в Ростове для наркозависимых Нет наркотикам

Какие вещи можно взять с собой. Более 14 лет мы спасаем жизни людей. Гарантия освобождения от зависимости! Специалиста по химической зависимости. Запатентованный вид терапии воздействует на патогенез заболевания. Ведущие врачи нашей клиники имеют более чем 15-ти летний опыт работы. Более 200 человек сейчас на лечении.

Скажи наркотикам НЕТ! - Главная

Вновь сотрудники Администрации Ленинского района Уфы на спортивном пьедестале! В Уфе продолжается XVIII Спартакиада среди государственных и муниципальных служащих республики на Кубок Секретариата Государственного Собрания-Курултая Республики Башкортостан. Сегодня в Спортивно-оздоровительном комплексе по ул. Софьи Перовской, 40 в рамках Спартакиады состоялись соревнования по плаванию. Лучшая организация антинаркотической работы за 2017 год в Орджоникидзевском районе.